T-mobile mě okradl o 4000

Tento článek bohužel nebude mít šťastný konec, ale budu se snažit v závěru alespoň něco doporučit.

V článku budou použita sprostá slova (nahradím je opisy). Předem se omlouvám, ale v té době jsem to tak opravdu myslel.

Tento příběh se stal už před mnoha lety (konverzaci, asi mám stále v e-mailu). Přemýšlel jsem jestli článek vůbec má smysl ještě vydávat, ale nakonec jsem se rozhodl, že je nutné, aby si dali lidé pozor na sliby velkých firem a jejich plnění.

Mimochodem z diskusí jsem se dozvěděl, že tento problém trápil spoustu lidí a jeden borec přišel tuším o 20 tis. To by mi asi štrejchlo.

Pro jedno ze svých tel. čísel jsem v té době neměl využití a tak jsem se rozhodl, převést ho dočasně na TWIST. Operátor mi ovšem nabídl něco lepšího. Tarif, kdy jsem si každý měsíc několik stovek zaplatil a v podobě kreditu se mi připsal na můj účet a to dokonce s neomezeným převáděním do dalších měsíců. No super to byla pecka. Byl jsem rád za tak skvělou možnost zachování čísla, kdy nepřicházím o volné minuty a podobně.

Pár let to trvalo a na účtu jsem měl cca 4 tis. (přesně si to už nepamatuji a nechce se mi to hledat).

Až jednou přišla informační zpráva.

Vážený zákazníku, provedeme ukončení Vašeho tarifu, který dál nebudeme nabízet. Škoda, pomyslel jsem si a volám na operátora, jak to tedy budeme řešit. Dáme Vám volné minuty každý měsíc. No jo, to je pěkné, ale já s tím číslem skoro nevolám, tak o ty minuty přijdu, protože se převádějí maximálně do dalšího měsíce a když je nevyčerpám, propadnou mi. To je mi celkem na h.... exkrement (pardon). Až mi v hlavě uzrála myšlenka, tak fantastická, že jsem byl pyšný na to, že to tomu kr... "hloupému operátorovi" na lince řeknu (věděl jsem, že ten chudák na lince, za to nemůže, ale v tu chvíli jsem viděl rudě a nemohl jsem si pomoct). Tak mi to převeďte na kredit. Já o nic nepřijdu, změníme tarif na TWIST a všichni budeme spokojení. Opájel jsem se skvělým pocitem, jak jsem jim to nandal. To bohužel není možné. Srazil moji eufórii operátor. Samozřejmě jsem se zeptal proč. Tuto možnost nenabízíme. Praskly mi všechny žilky v očích a už jsem neviděl ani ho... "exkrement". Tak mi ty peníze vraťte na můj účet. Takovou možnost nenabízíme, ale dáme Vám za částku volné minuty. Telefon mi upadl na stůl a v hlavě se mi honila myšlenka: Ty v.. "zvířátko s rohama", strč si je do p... "dámského přirození" ty ču.... "pánské přirození".

Vždycky si v takových případech vzpomenu na kreslený seriál Dynosauři. V jedno díle ze snažila paní Sinclairová vyreklamovat pánvičku a ten prodejce jí povídá. Já bych vám mohl vrátit peníze, ale to bych jich měl míň.

Domluvili jsme se, že mi to pošle písemně. Následovaly dlouhé e-maily, kde mleli pořád svou písničku a ani jim nepřišlo divné, když jsem je upozorňoval, že se dopouští porušení zákona a to bezdůvodného obohacení. Zaplatil jsem peníze a nemohl jsem čerpat služby, protože operátor jednostranně zrušil tarif.

Můj názor na věc. Jsou to zloději a to mi nikdo nevymluví.

Obrátil jsem se na radiokomunikace a ČOI, kde mě samozřejmě odpálkovali, že to není v jejich kompetenci a mám se obrátit na soud. Mimochodem kontrolní orgány stojí v ČR za prd a zákony taky. Ale o tom zase někdy jindy.

Na soud v ČR? Tak to je GOOD JOKE. Dobrý právník dělá za 2000,- na hodinu. Než se s tím seznámí, než vypracuje žalobu, podá k soudu, zaplatíte poplatky a jste v tom za 20-30 litrů, a to jste ještě neviděl ani soudní budovu. Výsledek samozřejmě nejistý, a s tím právě firmy (nejen telefonní operátoři) počítají. Většina lidí totiž na soud prostě nemají. Upřímně, musíte být celkem dobře situovaný člověk, abyste si mohl dovolit vyhodit třeba 50 litrů za soud s nejistým výsledkem.

Dopadlo to tak, že jsem smlouvu ukončil a číslo si převedl k jinému operátorovi, u kterého jsem zatím spokojený. Sumu jsem odepsal, ale nikdy to nezapomenu a všem T-mobile vymlouvám. Asi to není nic platné, ale dělám to pro svůj dobrý pocit. 

Abych byl trochu vyvážený, tohle byl zrovna T-mobile, ale vyzkoušel jsem je všechny a všichni jsou stejní. Nejdůležitější je z Vás vyždímat maximum, protože tady jde o zisky.

Jak jsem slíbil, pokusím se sem dát i nějakou hodnotou informaci.
Nevím jakou. Asi se inspiruji jednou scénkou pana Kaisera a Lábuse.

Dám vám několik rad.

1) Nevěřte ničemu, co vypadá moc dobře, všechno si prověřte po vlastní ose a nikdy se nikomu neupisujte hned, ale nejdříve druhý den, abyste si to mohli rozmyslet, protože obchodníci se Vás budou snažit tlačit do okamžitého uzavření smlouvy a klidně Vás uvrtají do nesmyslu. Je to jejich práce.

A další rady ... ? To byla rada z všechny rady.

Mimochodem, kdyby mi někdo z T-mobile chtěl vyhrožovat, že to dá k soudu, tak se ani nesnažte. Já přežil svou vlastní smrt a už ne ničeho nebojím. :-D

Tento článek smažu jen v případě rozhodnutí nejvyššího soudu. Pokud chcete jít do soudního sporu, jsem připraven!!!