Napište nám na: info@mysobe.cz |
TV PRODUCTS a výsměch od ČOI - protiprávně neuznaná reklamace
Znáte to také? Něco si koupíte a ono to nefunguje. Reklamujete a prodejce se Vám vysměje. Kdo by to neznal. Dnes se budeme bavit o podvodných praktikách společnosti TV PRODUCTS.
Také byste si od TV PRODUCTS nic nekoupili? My víme, že je to naleštěná bída a oni také.
Například bestseller.cz je jejich e-shop, protože od značky TV PRODUCTS by si dnes už partně většina z nás nic nekoupila.
Bohužel jsem se nechal napálit a koupil jsem k Vánocům hračku pro syna.
Po rozbalení pod Vánočním stromkem, jsme zjistili, že zboží není nové, ale co. Tak ho někdo vrátil. Z toho se nezblázním.
Jenže!!!
V krabici byla rozbitá součástka a evidentně se do ní někdo dostával šroubovákem. Celé to dělalo dojem, že se to někdo snažil opravit a neovedlo se to, tak zboží vrátil a TV PRODUCTS se neobtěžovali to zkontrolovat nebo jim to bylo jedno.
Obrátil jsem se tedy na reklamační oddělení, kde mi rovnou paní vedoucí naznačila, že jsem si to zničil pravděpodobně sám, tak co vůbec chci.
Vrátil jsem tedy zboží a požadoval, vrácení peněz, na což mám ze zákona nárok.
Poslali mi zboží zpět (protizákonně, protože jsem požadoval) s tím, že reklamace nebyla uznána, ale díl byl opraven (sice na tom nechali zadní část, která byla stále poškrábaná, ale pokus dobrý). LOL. Tak neuznali reklamaci, ale opravili to. LOL. Inteligence byla asi na dovolené.
Ale co, dám jim ještě jednu šanci.
Překousl jsem, jak se mnou chtěli vydrbat a snažil jsem se vše setrojil a udělat synkovi radost.
To, že byla součátka pořád poškrábaná a nevěděl jsem, zda oprava vydrží, jsem na nepartnou chvilku chtěl přeskousnout, ale to bylo, než jsem zjistil, že v součátkách ještě chybí důležitá část.
Sepsal jsem tedy znovu reklamaci odeslal znovu s požadavekm, že opravdu trvám na vrácení peněz.
Komunikaci nebudu rozvádět, ale tak agrogantní a amatérský přístup reklamačního oddělení, kde paní vedoucí ani neznala zákony, to se jen tak nevidí.
Poslali mi zboží zpět, ale to jsem odmítl převzít.
Když jsem jim napsal, že zboží nepřijmu, ještě mi oznámili, že mi budou účtovat peníze za uložení zboží. LOL.
Na ČOI se mi samozřejmě vysmáli. Prý nemohou posoudit reklamaci a rozhodnutí o uznání reklamace je prý pouze na obchodnících. Ano i také jsou úřady a zákony v ČR. Opět si pokládám otázku, na co vůbec něco jako ČOI existuje. :-D
Další komunikace nikam nevedla, tak se obrátím na mimosoudní řešení sporů a pak na soud. Na tohle si ani nemusím brát právníka.
Vyhněte se jim obloukem!!!